Firma Samsung Electronics zapowiedziała wprowadzenie trzech nowych usług Smart TV podczas targów CES 2017. Dostępne za pośrednictwem platformy Samsung Smart Hub usługi „Sport”, „Muzyka” i „TV Plus” dostarczą użytkownikom spersonalizowane treści dopasowane do ich preferencji.
W ramach usługi Samsung Smart TV „Sport” kibice otrzymywać będą informacje o terminach wydarzeń, w których zobaczą ulubionych sportowców czy drużyny, jak również o wynikach spotkań. Wszystko to będzie dostępne za pośrednictwem jednej, uniwersalnej strony nawigacyjnej. W poszukiwaniu transmisji ważnego meczu nie trzeba już będzie przechodzić przez kilkadziesiąt kanałów – szczegółowe informacje będą dostępne za pośrednictwem spersonalizowanego interfejsu „Sport”.
Samsung planuje rozszerzać ofertę materiałów dostępnych za pośrednictwem tej usługi, dzięki nawiązaniu partnerskiej współpracy z kolejnymi dostawcami, między innymi NBC Sports i UFC.
Z kolei Samsung „Muzyka” umożliwi posiadaczom Smart TV łatwe wyszukiwanie i rozpoznawanie utworów odtwarzanych w telewizji na żywo lub bezpośrednio z programów telewizyjnych. Usługa obejmie również funkcję rekomendacji, które będą dostępne w zakładce „Podgląd” interfejsu użytkownika Smart Hub, co pozwoli odkrywać nową muzykę, a także odtwarzać wybrane utwory.
„Muzyka” dostarczy aktualnych treści z ośmiu partnerskich aplikacji muzycznych: Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melon i Bugs. W pierwszej kolejności usługa będzie dostępna we Francji, Niemczech, Włoszech, Korei Południowej, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
W ramach usługi „TV Plus” użytkownik zyska dostęp do treści premium oferowanych poprzez kanały IP TV za pośrednictwem nowego rozwiązania Smart Electronic Program Guide (EPG). Popularne i oglądane seriale czy filmy, które dotychczas były dostępne poprzez różne aplikacje, znajdą się obecnie w jednym miejscu i będzie je można oglądać od razu po włączeniu kanału TV Plus.
W pierwszej kolejności usługa „TV Plus” została wprowadzona w Azji Południowo-Wschodniej, dziś dostępna jest także w USA, a w kwietniu 2017 r. uruchomiona zostanie w Europie. W Stanach Zjednoczonych i Europie Samsung będzie dostarczać treści premium w systemie T-VOD w ramach współpracy partnerskiej z Fandango i Rakutenem, natomiast w Niemczech treści premium będą dostarczane w systemie A-VOD w partnerstwie z Funke.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/samsung-zaprezentuje-spersonalizowane-uslugi-smart-tv-na-targach-ces-2017